søndag 27. september 2009

Bestekompiser

Jakob har besøk av Henning annenhver tirsdag.
Det er stoor stas når Henning kommer. Jeg merker
at de har blitt store gutter nå. Som oftest er de
høyt og lavt, og jeg hører godt hvor de er.
Denne dagen ble det brått så stille.
Da jeg gikk for å sjekke hva de drev med,
fant jeg de begge med hver sitt Donald i
sengen til Jakob. Er så nydelig at de kan
ta seg en slik fornuftig pause når
de trenger å roe ned.


En annen dag da de var ute og lekte, (og jeg trodde alt

var i skjønneste orden,) fant jeg dem bak huset.

Der spylte de takstein med hageslangen.

Gjett om de var våte...hehe...


1 kommentar:

  1. Ja, de to er og blir vel gode kamerater!
    Fortsatt greit å holde et øye med hva de holer på med, de er jo ikke SÅÅ store enda, haha:)

    SvarSlett